zaterdag 8 oktober 2011

A Silent Night

Gisteren heb ik het nieuwe paperpad van Docrafts binnengekregen en dat papier is zo mooi!!!! Ik moest gelijk experimenteren met de nieuwe snijmallen, de Framelits en de kleuren passen heel goed bij de Joy stickervellen. Omdat je bij de framelits precies kunt zien waar je moet snijden, heb ik een passende mat gemaakt achter een van de ronde stickers van Joy, zelfs de schulpjes zijn nagenoeg gelijk.
De kaart is gemaakt met Bazix, kleur Forest, die ook heel goed combineert met de andere kleuren.

2 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat een mooie kaart Olga, geweldig
    workshoppie ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, ik vind het zelf ook heel mooi, het papier doet het gewoon. en ik heb nog diverse stickervellen van Joy hangen in de winkel en die passen toevallig heel goed bij het paperpad.

    BeantwoordenVerwijderen