zaterdag 5 november 2011

Vrijdags ook op de markt

Afgelopen vrijdag heb ik, samen met mijn zoon, een marktplaats gekregen in Hoofddorp in het centrum. Het was goed weer en gezellig druk. Wim en zijn vrouw, die ook op deze markt staan met een hele grote hobbykraam, kwamen zich voorstellen en ons veel succes wensen. Zeer sportief.  Maar het geeft wel heel veel werk omdat ik aparte kaartmodellen zelf maak en de voorraad die ik had gemaakt was binnen no time uitverkocht, dus moet ik aan de bak, heerlijk toch. Het is nu te laat maar morgen, zondag, ga ik weer aan de slag. Helaas moet ik stoppen met de winkel maar de markten zijn heel leuk en gezellig, fijne collega's zowel in Hoofddorp als in Nieuw-Vennep
Gelukkig hebben we een opslagplaats en daar gaan we morgen de overtollige lege spullen naar toe brengen, zoals de A-4 bakjes en de scrapbookstapelbakken, later kijken we wel wat ik hier in huis kan plaatsen en wat niet. Als alles eerst maar weer zijn plekje krijgt, dan kan ik weer aan de workshops beginnen..

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen