donderdag 17 mei 2012

Flip-over met Spellbinders en Sizzix

In het pakket van For Ever Friends zit alleen baby papier en die cuts. Vandaar dat ik deze kaarten heb gemaakt als inspiratie.
De roze kaart is gemaakt met een stans van Sizzix, een zgn. Framelit en de blauwe kaart is gemaakt met een stans van Spellbinders, een zgn. Nestability.
Het  model is ook goed te gebruiken als basiskaart voor diverse gelegenheden.
Je kunt dit model  ook maken met de Craftables van Marianne Design. De uitleg vind je op mijn kanaal bij You Tube.

2 opmerkingen:

  1. Enig Olga deze forever friends kaartjes.
    Lieve groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ethel, ik heb er nog veel meer, maar ik wil wel steeds iets anders verzinnen en je weet, dat valt niet mee. Maar ik kom wel weer op een idee.
      Groetjes

      Verwijderen