zondag 6 mei 2012

Voor een 21-jarige

 Dit is de binnenkaart
Complete kaart

Mijn zoon vroeg of ik een kaart wilde maken voor de dochter van zijn vriendin want die wordt binnenkort 21 jaar. Na lang denken is het deze kaart geworden. De kaart is 14 x 30.5 cm en ik heb de rillijnen op 8.6 cm gemaakt. Links en rechts boven heb ik op 6 cm een streepje gezet en in het midden op 5 cm van onder ook een streepje, toen een lijn getrokken en de hoek afgesneden. Daar met een MS doily lace pons de rand gemaakt. Het designpapier is 14 bij 8.5 cm en ik heb de afgesneden hoek gebruikt als mal om de schuine kant te krijgen, en ook bewerkt met de MS doily lace pons. De binnekaart is 13.5 x 13 cm en het designpapier iets kleiner, het hart is van Nellie Snellen, de cijfers heb ik gestempeld op designpapier, uitgeknipt en met foamtape bevestigd. Het tabje aan de binnenkaart is uit een stans van Tim Holtz en het kaart voorop met het hartje is een heel oude Ellison/Sizzix stans. Als het kaartje open gaat staat er een wenstekst in gestempeld.

2 opmerkingen:

  1. Wow Olga, wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, super hoor.
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen