zondag 28 december 2014

ATC

Zo'n 15 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van ATC kaartjes. Indertijd hielden de Stempelmakers in Eindhoven een aantal keren per jaar een soort braderie  op het terrein en werd ik middels een goeie kennis ook gevraagd om te helpen. Het waren fantastische dagen, leuke mensen ontmoet, ideeën opgedaan en er was ook iemand die alleen maar ATC kaartjes maakte. Dat was zo leuk om te zien maar ook om zelf te doen, want je hebt er geen grote hoeveelheden voor nodig. Restjes designpapier, een stansje wat je overhoud omdat de kleur niet paste bij de kaart waar je mee bezig was, enfin mogelijkheden te over. Heel enthousiast ben ik begonnen maar  ATC-tjes ruil je, je verkoopt ze niet en hier in de buurt waren er geen kaartjes te ruilen en dus heb ik alles weggelegd, niet weggegooid, want je weet maar nooit.... En nu, op facebook, zie ik bij Noor design allemaal ATC-tjes voorbijkomen, er komt een klant in de winkel en vraagt mij of ik weet wat ATC kaartjes zijn. Nou ja dat weet ik, maar het is zo lang geleden. Eind van het liedje is dat ik weer de kaartjes tevoorschijn heb gehaald en bekeken, maar het is niet spectaculair, je stijl verandert, zelf verander je, de designpapiertjes worden steeds mooier om mee te werken, er zijn ook heel, heel veel nieuwe mallen uitgebracht, de een nog mooier dan de ander. 
Dus ga ik, tussen het maken van de voorbeeldkaarten voor de winkel door, ook weer ATC-tjes maken. En we hebben plannen voor een ATC RUILDAG hier in Nieuw-Vennep. 
Nadere informatie volgt nog.
Het middelste kaartje en het rechtse kaartjes zijn niet meer beschikbaar, die worden al geruild.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen